korisnički portal
Autodeskovog softvera

Design&Make 2023

State of Design & Make globalna je godišnja studija za lidere koji projektiraju i stvaraju. Kako bi došao do ovih uvida, Autodesk se udružio s Ipsosom, vodećim u globalnom istraživanju, kako bi anketirao i intervjuirao 2565 lidera i stručnjaka diljem svijeta. Istraživanja su provedena u nekoliko industrija kao što su arhitektura, građevinarstvo, strojarstvo, kao i industrija medija i zabave.

Design&Make 2023

Izvješće State of Design & Make globalna je studija za lidere koji projektiraju i stvaraju mjesta, predmete i iskustva. Studija identificira pokretače promjena koji oblikuju današnje poslovno odlučivanje, kako bi se liderima pomoglo u donošenju dobro informiranih strateških odluka o tome kako odrediti prioritete i ulagati u budućnost.

Kroz intervjue s tisućama stručnjaka, ovo izvješće identificira najveće pokretače koji danas oblikuju poslovne odluke, kao i kako ih lideri diljem svijeta upravljaju u budućnosti.

Ključna područja istraživanja

Ključna područja na koja se izvješće usredotočilo bila su kako lideri ostaju otporni i relevantni u svijetu koji se stalno mijenja; kako privlače, obučavaju i zadržavaju kvalificiranu radnu snagu; i kako postižu održive rezultate.

Zapravo, dok se gotovo 80 posto lidera s kojima smo razgovarali složilo da se globalna neizvjesnost povećala u posljednje tri godine, iznenađujuće gotovo 60 posto reklo je da su njihove tvrtke dobro pripremljene nositi se s tom neizvjesnošću. Zašto? Zbog povećane digitalizacije. Pandemija je većinu nas natjerala da se oslanjamo na digitalne alate, a naša studija pokazuje da su se poslovni lideri i dalje oslanjali na njih kako bi omogućili svom poslovanju da se prilagodi gotovo svemu.

Digitalna transformacija

Mnogi su ispitanici također rekli da je ulaganje u digitalne alate dovelo do mnogih prednosti, uključujući smanjene troškove, povećanu inovativnost i mogućnost bržeg lansiranja proizvoda i usluga.

Ispitanici su među glavnim prednostima digitalne transformacije naveli smanjenje troškova, skraćeno vrijeme izlaska na tržište, povećanu inovativnost i mogućnost bržeg lansiranja proizvoda i usluga.

 

 

79% lidera kaže da rast njihovih tvrtki ovisi od digitalnim alatima

 

 

72% donijele više promjena u radnoj snazi ​​nego u prethodnih 25 godina

Tvrtke planiraju ulagati u nekoliko ključnih područja u nadolazećim godinama, uključujući tehnologiju, inovacije proizvoda i usluga te upravljanje podacima i analitiku. U digitalno zrelim poduzećima, ulaganja u sljedeće tri godine bile su postavljane da se povećavaju po višim stopama nego u poduzećima s nižom digitalnom zrelošću. I to ne samo u tehnologiji – već i u područjima kao što su inovacije proizvoda i usluga. To je pokazalo da su lideri vjerojatno vidjeli ROI od svojih digitalnih ulaganja jer se ulaganja povećavaju u cijelom poslovanju.