korisnički portal
Autodeskovog softvera

Design&Make 2024

State of Design & Make globalna je godišnja studija za lidere koji projektiraju i stvaraju. Ove je godine Autodesk anketirao i intervjuirao 5399 industrijskih lidera i stručnjaka diljem svijeta. Kvantitativni podaci (n= 5368) prikupljeni su između srpnja i rujna 2023. putem 20-minutne online ankete. Autodesk se udružio s Qualtricsom u prikupljanju ovih podataka. Osim toga, obavljen je 31 kvalitativni intervju s poslovnim liderima.

Design&Make 2024

Što je Design&Make izvještaj?

Izvješće State of Design & Make globalna je studija za lidere koji projektiraju i stvaraju mjesta, predmete i iskustva. Studija identificira pokretače promjena koji oblikuju današnje poslovno odlučivanje, kako bi se liderima pomoglo u donošenju dobro informiranih strateških odluka o tome kako odrediti prioritete i ulagati u budućnost.

Kroz intervjue s tisućama stručnjaka, ovo izvješće identificira najveće pokretače koji oblikuju poslovne odluke danas, ali i za budućnost.

 

 

Kontrola troškova nameće se kao najveći poslovni izazov

Top 5 izazova koji pokazuju promjene iz godine u godinu

 

 

 

 

 

 

AI je došao na prvo mjesto

Top 5 aktivnosti koje pokazuju promjene iz godine u godinu

U očima šire javnosti, umjetna inteligencija (AI) postala je mainstream kada je tvrtka za istraživanje umjetne inteligencije OpenAI objavila ChatGPT krajem 2022. Kada su modeli generativnih unaprijed obučenih transformatora (GPT) ugrađeni u ChatGPT, AI je odmah bacila u središte globalne pozornosti .

Odgovor na Autodeskove alate temeljene na umjetnoj inteligenciji također govori o brzini usvajanja ove nove tehnologije u industriji arhitekture, inženjeringa, dizajna i operacija (AECO), dizajna i proizvodnje (D&M) te medija i zabave (M&E).

Za Autodeskove proizvode s generativnim dizajnom i umjetnom inteligencijom za razne industrije, angažman korisnika porastao je za 24% od siječnja 2023. do studenog 2023.

Budući da je umjetna inteligencija sada čvrsto uspostavljena kao strateški prioritet, tvrtke se utrkuju kako bi iskoristile njezin potencijal – i ulažu velika sredstva kako bi izbjegle zaostajanje. Samo u posljednje tri godine, 72% ispitanika u istraživanju State of Design & Make 2024 kaže da su njihove organizacije povećale potrošnju na umjetnu inteligenciju i nove tehnologije, a 27% kvalificira svoje investicije kao "snažno povećane".

Gledajući samo zadnjih godinu ili dvije, lako je vidjeti koliko se brzo polje umjetne inteligencije kreće, a ovaj brz tempo promjena nešto je čega organizacije moraju biti svjesne i za što trebaju obučiti svoje osoblje. Zapravo, lideri s kojima smo razgovarali kažu da bi tvrtke trebale ulagati u ljude čiji je jedini posao biti ispred evolucije umjetne inteligencije.