korisnički portal
Autodeskovog softvera

7 koraka digitalne transformacije najavljuju povezano vrijeme proizvodnje

Građevinarstvo

Ovih 7 koraka digitalne transformacije u proizvodnji razvijaju tradicionalne procese i stvaraju fleksibilnu strategiju za budućnost temeljenu na platformi.

7 koraka digitalne transformacije najavljuju povezano vrijeme proizvodnje
  • Pandemija je proizvodnoj industriji pružila priliku da prihvati digitalnu transformaciju, prevlada dugogodišnje izazove i ispuni današnje zahtjeve.
  • Tradicionalne metode proizvodnje nisu u skladu s očekivanjima potrošača, a proizvodi ne zadovoljavaju profitne marže.
  • Kako tvrtke prolaze kroz korake digitalne transformacije u proizvodnji prema pristupu platforme, podatkovna povezanost pomaže im u postizanju boljih rezultata.

Zamislite budućnost proizvodnje, kada roboti, autonomna vozila i umjetna inteligencija (AI) pokreću proizvodnju dok ljudi orkestriraju operacije. Produktivnost je visoka, procesi su štedljivi, a svaki proizvod je prilagođen. Industrija nije daleko od ove zemlje čuda digitalne transformacije, ali još uvijek mora otkloniti prepreke.

Prije 2020., proizvodnja se borila s nedostatkom radne snage, nedostatkom vještina i platoom u produktivnosti. Pandemija COVID-19 pogoršala je ove probleme, a gotovo preko noći, tvrtke su također morale upravljati distribuiranom radnom snagom i razvijanjem sigurnosnih protokola. Potražnja potrošača bila je poput njihala, jer su ljudi naglo prestali kupovati stvari - a zatim su, brzo skrenuvši u drugu stranu, počeli stvarati zalihe robe. Ovaj šok potražnje izazvao je zastoj u lancu opskrbe.

Sada su proizvođači pod pritiskom da se prilagode očekivanjima koja se razvijaju: bolji proizvodi, veća prilagodba, brža proizvodnja i niži troškovi – sve uz nedostatak radnika. Ali s poremećajem dolazi prilika da se stvari rade bolje. Tvrtke rješavaju svoje dugogodišnje probleme s tehnologijom. One hrle u oblak i ubrzavaju digitalnu transformaciju u proizvodnji.

Kako bismo pomogli u usmjeravanju tvrtki prema otpornoj, agilnoj, budućnosti usmjerenoj na kupce i podacima vođenoj – novoj, povezanoj eri u proizvodnji – evo sedam koraka digitalne transformacije koje treba slijediti. Svaki korak prelazi u sljedeći, a svaki nudi pristupe koje bi proizvođači trebali odabrati prema onome što je prikladno za njihovo putovanje digitalne transformacije. Prvi korak povezuje procese u tradicionalnom životnom ciklusu proizvodnje; sljedećih pet koraka mijenjaju taj životni ciklus kroz masovnu prilagodbu, dizajnersku suradnju, fleksibilnu proizvodnju i pametne usluge; a posljednji korak uključuje pristup platformi koji razbija silose i osnažuje industriju.

1. Životni ciklusi povezane proizvodnje

Razvoj i proizvodnja proizvoda sastoji se od niza koraka koje izvode više disciplina: konceptualizacija, dizajn, proizvodnja, prodaja, rad, povlačenje. Tradicionalni proizvodni životni ciklusi oslanjaju se na ručne procese, nekompatibilan softver i napuknutu komunikaciju. To stvara zatvoreno okruženje u kojem jedna osoba predaje ogromnu datoteku drugoj osobi, koja je praktički prevodi kako bi dobila ono što im treba. To je neučinkovito, dugotrajno i skupo.

Da bi se to promijenilo, prvi korak za tvrtke je pronaći svoju početnu digitalnu transformaciju – koja bi mogla biti automatizacija jednog procesa ili odjela. Spajanjem automatiziranih okruženja stvara se jedinstveni ekosustav u kojem svi dionici imaju pristup onome što im je potrebno za donošenje bržih i boljih odluka. Svjetski ekonomski forum otkrio je da digitalno najnapredniji proizvođači povećavaju proizvodnju za čak 140% i skraćuju vrijeme iteracije dizajna za čak 98%. Stvaranje zajedničkog iskustva s podacima znači tijekove rada bez problema i transparentan proces. U ovom scenariju dizajnirajte i omogućite protok besprijekorno, s podacima kao veznom niti.

2. Mogućnosti masovne prilagodbe

Masovna prilagodba sada je neophodna mogućnost. Ljudi vole personalizirano iskustvo koje nude njihovi pametni telefoni i žele to ponoviti s drugim proizvodima. Isporuka toga bez žrtvovanja vremena na tržištu daje proizvođačima konkurentsku prednost.

Kako tvrtke ažuriraju operacije s aditivnom proizvodnjom i automatizacijom, personalizacija postaje moguća. Sjajan primjer je Porscheov novi pogon u Stuttgartu u Njemačkoj, gdje tvrtka proizvodi potpuno električni Taycan. To je digitalna tvornica u kojoj su autonomna vozila zamijenila montažnu traku, krećući svaki automobil kroz stanice prema narudžbi kupca. Proizvođači također mogu pružiti personalizirano korisničko iskustvo s umjetnom inteligencijom, podacima i softverom. Peloton to čini koncipirajući sadržaj za svakog kupca stacionarnog bicikla.

3. 24/7 dizajnerska suradnja

Čak I u Industriji 4.0, proizvodnja se oslanja na ljudsku suradnju. Digitalizacijom timovi mogu komunicirati s cijelim lancem vrijednosti, uspostavljajući ekosustav dionika (poput dobavljača i podizvođača) koji rade u tandemu za uspješne rezultate.

Centralizirano okruženje podržava interoperabilnost, dopuštajući različitim disciplinama da surađuju u stvarnom vremenu iz istih datoteka, smanjujući pogrešne korake. U Logitechu, proizvođaču računalne opreme, zemljopisno raspoređeni timovi surađuju putem Autodesk Fusion 360. Radeći s istim modelom usmjerenim na podatke, svatko ima pristup ažuriranim informacijama 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

4. Fleksibilna proizvodnja za veću agilnost

Proizvodnja se već dugo temelji na filozofiji pravodobnog trenutka u kojoj je pionir Toyota. Tvrtke su naručivale materijale prema potrebi - ni sekundu prije ili poslije - za učinkovito upravljanje zalihama. Ali ovaj pristup pretpostavlja da lanci opskrbe uvijek rade; kao što je pandemija dokazala, oni su zapravo prilično krhki.

Fleksibilna proizvodnja rezervni je plan za prekid opskrbnog lanca. Ako dođe do šoka potražnje i uobičajeni dobavljači postanu nedostupni, ili su pošiljke zaglavljene u zaostaloj luci, tvrtke se mogu brzo okrenuti kako bi proizvodile materijale u svojoj kući s aditivnom ili subtraktivnom proizvodnjom ili mogu nabaviti materijale lokalno. Fleksibilna proizvodnja oslanja se na povezani ekosustav, pod jednim krovom ili unutar opskrbnog lanca, tako da proizvođači nemaju sva jaja u jednoj košari.

5. Poboljšano korisničko iskustvo

Očekivanja potrošača se brzo mijenjaju. Žele stvari brže, pametnije i bolje. Uz tradicionalne metode proizvodnje, tvrtke se sporo prilagođavaju tim zahtjevima. Zapravo, 72% puštanja proizvoda ne uspijeva zadovoljiti profitne marže. Proizvođači moraju potrošačima dati ono što žele i isporučiti vrijednost korištenjem tehnologije. Ako oni to ne učine, hoće njihovi konkurenti.

Jedna ideja je stvoriti virtualno iskustvo pregledavanja. Uklanja rizik potrošača i angažira ih na drugačiji način. Na primjer, proizvođač mostova Mabey Bridge nudi 3D alat putem kojeg kupci mogu odabrati specifikacije za digitalno prikazivanje svog mosta – prije narudžbe. Kupci stječu osjećaj kontrole, što gradi povjerenje i čini odnos boljim. To također dovodi do ponavljanja poslova.

6.Pametne usluge za dugovječnost kupaca

Kako tvrtke prelaze na operacije temeljene na podacima, proširenje digitalnih mogućnosti njihovih proizvoda stvara veću vrijednost. Razmislite o pametnim telefonima: hardver je jednokratna kupnja, ali kupci grade odnos s proizvođačem dodavanjem aplikacija.

S proizvodima koji generiraju podatke kada su u rukama korisnika, tvrtke stvaraju tokove prihoda i prilike za izgradnju odnosa. Kao rezultat toga, pametne usluge donose uvide koji poboljšavaju sposobnost proizvođača da se učinkovito natječe.

7. Platforma kao ultimativni ekosustav

Ovo digitalno putovanje kulminira svojim posljednjim korakom: platformama. Ljudi se svakodnevno susreću s platformama koristeći pametne telefone, streaming filmova ili dijeljenje vožnje. Platforme su ekosustavi različitih tehnologija u kojima podaci povezuju sve u lancu vrijednosti, kroz discipline ili industrije. Automatizacijom procesa, povezivanjem timova i stvaranjem vizualnih modela podataka u jednom okruženju, platforme poboljšavaju koordinaciju u cijelom razvoju i proizvodnji proizvoda.

Tvrtke se mogu graditi na platformama, dodajući mogućnosti za stvaranje željenog iskustva. Ovo je temelj Autodesk Forge-a, platforme temeljene na oblaku koja kombinira dizajn i izradu kako bi pružila veću vrijednost od ljudi, procesa i tehnologije.

U Walt Disney Imagineeringu, stvaranje atrakcija za globalne tematske parkove zahtijeva suradnju između disciplina kao što su arhitektura, inženjering, dizajn, industrijska proizvodnja, digitalni mediji, animacija i 3D modeliranje. Platforma stvara povezan način zajedničkog rada na tako složenim projektima.

Razmislite o projektiranju i izgradnji rollercoastera. Svaka osoba koristi softversku platformu na način koji izgleda kao jedna aplikacija, iako je svatko doživljava na svoj način. Animator motion-designa doživljava platformu na zaslonu osjetljivom na dodir, koristeći olovku. Podaci iz toga povezani su s inženjerom strojarstva, koji istu platformu doživljava na drugačiji način, radeći na sklopu gusjeničarskog kotača u CAD programu. Inženjer elektrotehnike pristupa podacima kako bi postavio električni sustav vožnje. Sve skupa izgleda kao jedan softver. Zašto je ovo važno? Smanjuje kognitivne prekide dok se te različite osobe kreću naprijed-natrag, poboljšavajući međusobne tijekove rada na zajedničkom projektu.

Proizvodnja je na raskrižju – ukorijenjena u tradicionalnim metodama nespojivima s budućim potrebama, lebdi na rubu promjene. Ali put naprijed je jasan: prihvatite način razmišljanja o digitalnoj transformaciji, pronađite svoj pristup i radite na strategiji platforme.

 

Izvorni članak preuzet s: 7 Steps of Digital Transformation in Manufacturing (autodesk.com)